ACRÒSTICS


Bon diaa!! 😍
Avui us proposo un repte més creatiu!!! Sabeu que son els acròstics? 
Com sabeu són composicions poètiques en què les lletres que ocupen determinants llocs formen una paraula o una frase. 
N'hi ha de molts de tipus; poemes, composicions amb els noms dels companys/es o de les famílies... 


El repte que us proposo és que creeu els vostres acròstics amb el vostre nom, amb una paraula que us agradi o us inspiri, inclús si sabeu un poema o una cançó ... 

Aquí us deixaré un parell d'exemples per si us voleu inspirar.😋 
Ja sabeu quin és el meu consell: deixar fluir la vostra creativitat. 
Quan ho tingueu fet, enviau-me fotos al meu e-mail: amonroig@ceipsantferran.com







Desig que m'envieu les fotos de les vostres creacions!!! Si m'enviau fotos podrem publicar les fotos que m'envieu i així farem una exposició de ACRÒSTICS. 


Vos envio una besada virtual. 👄

Antònia. 



Comentaris